LawLink_MainPic האם להתגרש?
LawLink_MainPic האם להתגרש?
פנייה לייעוץ אישי



    5 עצות הזהב שיעזרו לך להתגרש בחוכמה

    ההחלטה הכואבת להתגרש, עבור רבים, מובילה לתחושת חורבן אישי וכישלון צורב. 

    5 עצות הזהב שיעזרו לך להתגרש בחוכמה

    בעשר השנים האחרונות ליוויתי בהצלחה מאות מתגרשים ונוכחתי עד כמה חשוב למנוע מהם לפעול מהבטן ומתוך סערת הרגשות המובנת, אך ההרסנית, שבתוכה הם נתונים. בייחוד עכשיו, עליכם לפעול בצורה רציונלית ולא מתוך התפרצות רגשית.

    אני רוצה לחלוק איתך 5 עצות זהב, שיאפשרו גם לך לעבור את התקופה הקשה הזו, בצורה החכמה ביותר.

    תוכן עניינים

    1. אתם בני אדם ולא רק צדדים בסכסוך משפטי

    עורך דין מקצועי יעזור לכם בבית המשפט, אך מי ידאג לכם בבית? רוב סכסוכי הגירושין מעוררים אמוציות קשות.

    המתגרשים חווים היעדר סבלנות וסובלנות, קוצר רוח, נתק בתקשורת, תחושות עמוקות של אכזבה וכישלון אישי צורב. ההתמודדות עם ההצפה הרגשית הבלתי פוסקת הזו, מחייבת, מניסיוני, ליווי ותמיכה של אנשי מקצוע שיעניקו לכם תמיכה נוספת.

    אני ממליץ לרבים מלקוחותיי להיעזר בפסיכולוג, יועצת זוגית, מטפלת זוגית, קואצ'ר וכו' על מנת שיוכלו להקל על הבעיות והמצוקות שלהם ולפרוק את המשקל הכבד, אותו הם נושאים בלבם.

    איש מקצוע ניטרלי, יעזור לשמור על תחושת הערך העצמי שלכם ויעניק לכם כלים להתמודדות היומיומית. כך תוכלו, ביתר קלות, גם לקבל את ההחלטות הנכונות עבורכם בבית המשפט.

    2. היו פתוחים לתהליך הגישור

    שינוי מהפכני בחוק (מיום 17 ביולי 2016) מחייב בני זוג המבקשים להתגרש, להשתתף במפגשים משותפים, ביחידת הסיוע שליד בית המשפט, בטרם יגישו בקשה לפתיחת הליכי גירושין.

    מטרת המפגשים היא לאפשר הידברות בין בני הזוג ולסייע להם לנסות ליישב את הסכסוך ביניהם, מבלי להידרש לעורכי דין ו/או למאבקים משפטיים.

    אני מברך על כך ומעודד כל זוג לנצל את ההזדמנות לתת צ'אנס לפתרון בדרך של גישור, סובלנות, הבנה והכלה. מניסיוני, אם תהיו פתוחים להליך הגישור – ייתכן ובסופו של דבר תוכלו להגיע לתוצאה הרצויה ותחסכו מלחמות מיותרות בדרך.

      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

      3. לעולם אל תגררו את הילדים לתוך הסכסוך

      חשוב לי מאוד שהמתגרשים יבינו שהם אמנם נפרדים זה מזו, אך הם לעולמי עולמים יישארו האבא והאמא של ילדיהם האהובים, גם אם יחיו בנפרד האחד מהשנייה. אל תריבו בנוכחות הילדים, וחמור מכך שבעתיים – אל תערבו את הילדים בגירושין, בניסיון "לגייס" אותם כסוכנים שלכם במלחמה בצד האחר.

      ריבים בנוכחות הילדים עלולים לגרום להם למשקעים מכאיבים ולנזקים תפקודיים ארוכי טווח. ילדיכם הם הדבר היקר לכם ביותר – אנא הוציאו אותם מהמשוואה.

      אם תהיו פתוחים להליך הגישור - ייתכן ובסופו של דבר תוכלו להגיע לתוצאה הרצויה ותחסכו מלחמות מיותרות בדרך

      4. הישמעו להנחיות עורך הדין שלכם

      מדי יום אני רואה איזו השפעה מכרעת, יש להנחיה ולהדרכה מקצועית בהתנהלות בהליך הגירושין, על תוצאותיו. אני משקיעה זמן רב בליווי וזמינות לשאלות יום יומיות של לקוחות המשרד. בעיני, זהו חלק בלתי נפרד מתפקידו של עורך הדין. מניסיוני, לחוסר תשומת לב להמלצותיו של עורך הדין שמלווה אתכם, עשויות להיות תוצאות מכריעות בבית המשפט.

      לכן, אני מפצירה בכם לא לוותר ולשוחח עם עורך הדין שלכם על כל תחושה שיש לכם בקשר להנחיותיו – לא אחת, כשהוא יעניק לכם הסבר מנומק, מנקודת מבט מקצועית ומנוסה, תגלו שההמלצה המקצועית שלו, נובעת מראיה רחבה יותר של התמונה וממתן משקל לאופן שבו, מניסיונו, צפוי בית המשפט או בית הדין הרבני להתייחס לסוגיה.

      5. לאורך כל הדרך, כבדו את הצד השני ואל תפגעו בו

      חשוב שלא תשברו את הכלים. נסו לכבד את הצד האחר גם אם הוא נתפס כעת בעיניכם כאויב הגדול ביותר שלכם. בייחוד כשהצד השני מתנהל נגדכם בקיצוניות – הקפידו לרסן את עצמכם ולא לאבד שליטה בתהליך.

      בחלוף השנים, לאחר שהגירושין יסתיימו, אתם תכירו ביתרון הגדול שבבחירה חכמה זו. מניסיוני, צד שמצליח לשמור על איפוק לאורך זמן, גורם לצד השני להתמתן במהירות ומסייע להליך להתקדם בצורה נכונה ומוצלחת יותר עבורו.

      בהצלחה!

      *האמור לעיל ובכל המאמרים באתר האם להתגרש – LawLink אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי פרטני הבוחן את נסיבות העניין הספציפי. המסתמך על המידע עושה כן על אחריותו האישית בלבד.

      לייעוץ ראשוני חייג 077-9969183 (זמינות 24 שעות)
      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

        מידע חשוב נוסף